با این روش ها ذهن اطرافیان تان را بخوانید!

شاید شما نیز بارها با خود فکر کرده اید که اگر می توانستید ذهن و فکر افراد را بخوانید چه اتفاقی رخ می داد؟برخی از افراد از فراست و تیزهوشی خود برای این کار استفاده می کنند.

 

شاید شما نیز بارها با خود فکر کرده اید که اگر می توانستید ذهن و فکر افراد را بخوانید چه اتفاقی رخ می داد. برخی از افراد از فراست و تیزهوشی خود برای این کار استفاده می کنند. اما اگر شما از چنی قابلیتی برخوردار نیستید راه های دیگری نیز برای خواندن ذهن دیگران وجود دارد.

روانشناسان بر این باورند که بیش از ۵۵ درصد اطلاعات را در هنگام تعامل با دیگران می توان بدون استفاده از ارتباط کلامی بدست آورد. آلن پیس که یک کارشناس استرالیایی متخصص در حوزه زبان بدن است در این باره مقالات زیادی نوشته و گفته که حرکات، ژست ها و تغییر حالات چهره می تواند به خوبی آن چه که در ذهن شما می گذرد و احساسی که دارید را نشان دهد. در ادامه شما را با برخی از ترفندهایی که می توانید بدون صحبت کردن ذهن طرفتان را بخوانید آشنا خواهیم کرد.


فرای ذهن بخوانید ,استفاده ,افراد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

زندانی فوتبالی ها کسب درآمد اینترنتی فلزیاب پالسی | آموزش فلزیاب پالسی | انواع فلزیاب پالسی دانلود آهنگ حامد همایون فروشگاه آنلاین بسیج دانشجویی دانشگاه طبری بابل لاوسینما αηgєℓ тαℓк